søndag den 1. januar 2012

Juleaften 2011 - den første jul som mor

Så kom julen endelig... En tid jeg elsker og endnu mere nu hvor jeg har Alexander... Jeg glædede mig til at fejre hans første jul med alt hvad det indebærer...

Lidt mad skal der til inden de voksne skulle spise

 Det fine julebord
Alexander nupper lige en lur efter maden så han er klar til pakkerne 

Alle de pakker under juletræet, størstedelen var til Alexander, heldigvis fik mor lov at pakke op ;)

Christina og onkel Søren

mormor og juletræet med lys i

Far og søn med matchende skjorter - det er vel jul og Alexander fik fint nyt tøj og sko

Alexander og mor pakker gaver op

MIG - Alexander sove? Nej jeg er frisk selvom klokken er mange og jeg er i nattøj og har fået vælling

hihihihiiii se jeg stikker bare af...

En træt lille nisse på vej hjem <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar