søndag den 18. september 2011

4 generationer...

Idag har vi besøgt min mormor som jo så er fidusens oldemor... Det var første gang hun skulle se ham, udover på de billeder hun havde fået. Hun blev meget overrasket da vi stod der med ham og en pose rundstykker... Hun kunne næsten ikke sætte sig ned og spise for som hun sagde: "Jeg skal jo kigge på ham"...<3
Vi er ikke en stor familie da min mor er enebarn og der kun er min bror og jeg som børnebørn, så en stor dag da det første oldebarn kom.

Efter vi havde besøgt oldemor og hun havde holdt ham og sagt rigtig mange gange at hun slet ikke kunne huske at de var så små, gik turen videre til oldefar på kirkegården. Han skulle ikke snydes for et besøg af hans første oldebarn. Vi fik sat nogle nye blomster da han havde fødselsdag igår...<3 Håber han har det godt deroppe i himlen...<3

1 kommentar: