torsdag den 6. oktober 2011

En stor dag for fidusen...

Søndag den 2. oktober blev en fantastisk dag. Vores skønne søn skulle nu have hans navn som havde været en dyb hemmelighed. Der havde været mange gæt på hvad det skulle være men ingen havde gættet helt rigtigt...:)
Kl. 9 startede gudstjenesten, han tog det i stiv arm bare sutten var der... Han lyder nu det flotte navn Alexander William Kiil Christiansen ikke mindre kunne gøre det... <3

Der var en masse skønne mennesker som havde takket ja til at dele denne store dag med os og 3 der havde sagt ja til at stå faddere til Alexander...


Efter kirken var alle inviteret hjem til god mad og selvfølgelig også en fiiin dåbskage...

Vejret var ikke mindre end fantastisk til at vi skrev den 2. oktober. Temperaturen var over de 20 grader og solen skinnede mens folk hygge sig udendørs.
Mormor, morfar, farmor, farfar og den ene af de 2 oldemødre
Søskende og bonus søster med familier og moster skønne prinsesse Mathilde
Min Faster og den ene fadder
Thomas´s "gamle" ven og kone, Min bonus familie fra Klokkerholm og min egen dagpleje mor og mand som jeg stadig har kontakt med og som er med til alle mine store begivenheder


Til sidst var energien brugt op og en stor tak skal lyde til dem der hjalp med at få det lille hjem til at ligne sig selv igen.

Tak til alle for at skabe en fantastisk dag...:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar