tirsdag den 1. november 2011

Et STORT projekt...

...som jeg glæder mig til at komme igang med...

Min kæreste samler på whisky og han havde eller har stadig et skab som jeg bestemt ikke synes er videre pænt... men men da Alexander skulle have et værelse måtte vi rydde ud derinde og jeg var ikke meget for at skulle have det  knap så pæne skab i stuen.
Så først ville jeg male det hvidt for at det kunne gå, men efter lidt tid blev jeg enig med mig selv om at det altså ikke var nok til at jeg kunne holde ud til at se på det så tog sagen i egen hånd og surfede lidt...

Ja endnu en gang kom kræmmeren op i mig... Fandt et flot skab på gul og gratis og det bedste var at det var under samme postnummer som vi bor i, pruttede lidt om prisen... Lavede en aftale med Thomas om at hvis jeg betalte for det, så måtte det andet lade livet, så her er det. Planen er at det skal renses af og herefter males hvidt...

Så der er plads til alt whiskyen og til noget mere da det er meget større end det andet...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar