fredag den 11. november 2011

Overnatning

Hos mormor og morfar... :) Ja far skulle på tur med hans klasse fra uni som han er hvert år... Og Alexander og mor gad ikke være alene hjemme så mange dage... Så vi pakkede bilen med barnevogn, legetæppe og hvad vi ellers kunne få brug for...

Lørdag formiddag kørte vi afsted mod Langholt...


Jeg hyggede mig på gulvet hos mormor og morfar med mit legetæppe og spille elefant.

Om eftermiddagen kom Onkel Søren og Christina på besøg, så kunne jeg sidde ved dem og se fodbold, og selvfølgelig vandt Aab... :)

Der ser lidt mørkt ud men der var ikke meget lys i stuen så det var hyggeligt med den fine grønne bane i fjernsynet...

Lørdag er jo badedag og det må man ikke misse når man er en vandhund så mormor og morfar fandt plastik og det badekar mor badede i hos hende mormor og morfar og så kunne der bades i stuen... :)


Vi kunne ikke tage min seng med så jeg sov i kassen til barnevognen på værelset. Men som derhjemme kan man altså godt være frisk selvom det er mørkt og nat... :)



Vi hyggede os rigtig meget og mor fik en masse god mad mens jeg nød den dejlige mælk. Glæder mig til at kunne sove der igen måske helt uden mor...

Baby kram
Alexander

Ingen kommentarer:

Send en kommentar